Veelgestelde vragen

Onder de veelgestelde vragen staan enkele veelvoorkomende vragen van onze klanten.
Als u nog andere vragen heeft, kunt u deze sturen naar webshop@arturonijmegen.nl

Filter op onderwerp
  • Bestelling
  • Betaalmethodes
  • Verzending
  • Bezorging
  • Retourneren
  • Garantie & Klachten
  • Contact

Hulp nodig?

Als u een probleem of vraag heeft waarvoor onmiddellijke hulp nodig is, kunt u op de onderstaande knop klikken om live te chatten met een medewerker van de klantenservice.

Als we niet beschikbaar zijn, stuur ons dan een chatbericht en we nemen binnen 24 uur contact met je op!

Bestelling

Bij Arturo kun je zowel online als in de winkel een product bestellen. Als je online besteld kun je ervoor kiezen dat het bestelde product thuis wordt bezorgd of dat je deze ophaalt in onze winkel (Arturo Nijmegen).

Hoe werkt online bestellen?

Producten in je winkelwagen plaatsen

1. Via de categorieën of zoeken in ons hoofdmenu zoek je naar een bepaald product, waar bij je het filtermenu aan de bovenzijde kunt gebruiken om je selectie te verfijnen.

2. Nadat je de juiste maat van het door jou gekozen product hebt geselecteerd, klik je op ‘In shoppingbag’. 

3. Hierna kun je verder winkelen. Ben je daarmee klaar, dan kun je rechtsboven de website het totaalbedrag van de door jou geselecteerde producten vinden. Door op ‘Shoppingbag’ of ‘Afrekenen’ te klikken, kun je bekijken welke producten je geselecteerd hebt.

4. Hier vind je ook je winkelwagen overzicht, waar je een artikel altijd nog kunt verwijderen door op het kruisje bij het desbetreffende product te klikken.

5. Klaar met winkelen? Klik dan op ‘Ga door naar afrekenen’ op de overzichtspagina.

Bestelling bevestigen

1. Controleer je producten en adresgegevens. Je kunt nu kiezen of je bestelling verzonden mag worden naar je factuuradres. Zo niet, vink deze optie dan uit en vul daaronder het bezorgadres in.

2. Kies je betaalmethode om je bestelling definitief te maken.

Betaalwijze kiezen en afronden van de bestelling

1. Na bovenstaande handelingen kun je een betaalwijze kiezen en bevestigen door te klikken op ‘Plaats bestelling’. Vervolgens word je doorgestuurd naar de betaalpagina.

2. Op onze website kun je betalen met iDeal, Klarna, PayPal, Creditcard en voor Belgische klanten Bancontact en KBC.

3. Uitleg over de betaalmethodes vind je onder ‘Hoe gaat de betaling in zijn werk?’.

Betaalmethodes

Arturo biedt verschillende betaalmethodes aan. Voor deze betaalmethodes brengen wij geen extra kosten in rekening. Als je gebruik maakt van internetbankieren dan is iDeal de veiligste en gemakkelijkste manier. Daarnaast kun je bij Arturo afrekenen met Klarna, PayPal, Creditcard en kunnen Belgische klanten kiezen voor de optie Bancontact en KBC.

Je betaling gaat via een beveiligde SSL-server. Je herkent de beveiligde SSL-server aan de gesloten sleutel bovenaan je scherm. De betaling loopt via onze Payment Service Provider 'Mollie'.

Verzending

Wij streven er naar de door jou bestelde producten zo snel mogelijk op te sturen. Alle bestellingen voor 17:00 worden dezelfde dag nog verstuurd! Je pakket is dan de volgende werkdag in huis.

Binnen Nederland hanteren wij een vast bedrag van €4,95 aan verzendkosten. Bestel je voor meer dan €100,00, dan betaal je géén verzendkosten. Arturo verzendt de producten wereldwijd! We leveren naar alle adressen in de landen uit de verzendkosten tabel. Ook de verzendkosten voor verzenden buiten Nederland vind je in deze tabel. 

Verzendkosten per land
(binnen Europa)

- Nederland: €4,95
- België: €6,95
- Frankrijk: €6,95
- Duitsland: €6,95
- Rest van de EU: €12,95

 

 

Bezorging

Arturo werkt voor verzendingen samen met PostNL en voor het buitenland met DHL.

PostNL levering
PostNL levert op maandag t/m vrijdag tussen 17:00 uue en 22:00 uur.

DHL levering
DHL bezorgt op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur en 17:00 uur.

Er wordt automatisch een bevestiging gestuurd per e-mail zodra jouw bestelling gereed is gemaakt en is afgerond.

Nadat het pakketje in ontvangst is genomen door de courier, ontvang jij via je mail een track & trace met daarin de verwachte datum en levertijd van jouw order.

Wanneer je op de dag van bezorging niet aanwezig bent op het door jou opgegeven bezorgadres, zal de bezorger de volgende werkdag nog een poging wagen of zal het pakket bij de buren proberen af te leveren. Mits de klant zelf heeft gekozen voor een ander aflever punt.

Retourneren

Ben je niet tevreden over een geleverd product, of is de maat of kleur toch niet goed? Vrijwel alle producten kunnen geretourneerd worden. Je kunt de producten binnen 14 dagen na levering, met de originele labels aangehecht en in de originele verpakking retourneren. Je hebt de mogelijkheid het product thuis te passen. Retourneren geldt echter niet voor afgeprijsde producten.

Wat kan niet geretourneerd worden?

- Gedragen, gebruikte, beschadigde en/of gewassen producten
- Producten die niet in de originele staat verkeren zoals wij het artikel geleverd hebben
- Producten zonder labels en/of originele verpakking
- Ondergoed
- Sieraden

Ja, je dient vooraf via info@arturonijmegen.nl je retour aan te melden. In jouw e-mail vragen wij de volgende gegevens:

- Ordernummer
- Reden van retour
- Te retourneren artikelen

Bij het retourneren van je product(en) dien je de orderbon toe te voegen in de doos.

Zodra het product is afgeleverd en de retour is geaccepteerd, ontvang je een hiervan een e-mail met de bevestiging. Het totaalbedrag van het product / de producten exclusief verzendkosten wordt dan binnen 14 werkdagen na ontvangst van het retour item teruggestort op je rekening. Het bedrag wordt terug gestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Het bedrag kan dus teruggestort zijn op je bankrekening of op je creditcard rekening. Na onze retourbetaling verschijnt het bedrag niet altijd meteen op je rekening. De termijn waarop het bedrag bij ons afgeschreven, en bij jou bijgeschreven wordt, is afhankelijk van je bank. Omdat al onze betalingen via een digitaal systeem verlopen, is het helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen. 

Heb je liever een andere maat of kleur? Je kunt de nieuwe collectie artikelen bij ons altijd omruilen. Echter zitten er in sommige artikelen een prijsverschil. Dat dien je bij te betalen. Wil je voor een artikel wat minder kost, dan krijg je het overige bedrag terug. Voor de sale artikelen geldt dat helaas niet en kan er niet geruild worden.

Garantie & Klachten

Heb je een ondeugdelijk product ontvangen? Wij zijn maandag tot zaterdag bereikbaar van 12:00 tot 18:00 op ons telefoonnummer: 024-7676076

Of stuur ons gerust een email op info@arturofashion.nl. Wij reageren binnen 2 werkdagen.

Contact

Arturo is via de e-mail, webshop en telefoon dagelijks bereikbaar.

Winkeladres
Molenstraat 110
6511 HK te Nijmegen

Contact
E. Info@arturofashion.nl
T. 024 767 6067

Openingstijden: 
Maandag t/m Zaterdag: 12:00-18:00
Zondag: Gesloten

Je kunt contact met ons opnemen via onze contactpagina! Wij helpen je graag verder.

Staat u antwoord er niet tussen? Contact Support