Bij Arturo kun je zowel online als in de winkel een product bestellen. Als je online besteld kun je ervoor kiezen dat het bestelde product thuis wordt bezorgd of dat je deze ophaalt in onze winkel (Arturo Nijmegen).
Hoe werkt online bestellen?
Producten in je winkelwagen plaatsen
1. Via de categorieën of zoeken in ons hoofdmenu zoek je naar een bepaald product, waar bij je het filtermenu aan de bovenzijde kunt gebruiken om je selectie te verfijnen.
2. Nadat je de juiste maat van het door jou gekozen product hebt geselecteerd, klik je op ‘In shoppingbag’.
3. Hierna kun je verder winkelen. Ben je daarmee klaar, dan kun je rechtsboven de website het totaalbedrag van de door jou geselecteerde producten vinden. Door op ‘Shoppingbag’ of ‘Afrekenen’ te klikken, kun je bekijken welke producten je geselecteerd hebt.
4. Hier vind je ook je winkelwagen overzicht, waar je een artikel altijd nog kunt verwijderen door op het kruisje bij het desbetreffende product te klikken.
5. Klaar met winkelen? Klik dan op ‘Ga door naar afrekenen’ op de overzichtspagina.
Bestelling bevestigen
1. Controleer je producten en adresgegevens. Je kunt nu kiezen of je bestelling verzonden mag worden naar je factuuradres. Zo niet, vink deze optie dan uit en vul daaronder het bezorgadres in.
2. Kies je betaalmethode om je bestelling definitief te maken.
Betaalwijze kiezen en afronden van de bestelling
1. Na bovenstaande handelingen kun je een betaalwijze kiezen en bevestigen door te klikken op ‘Plaats bestelling’. Vervolgens word je doorgestuurd naar de betaalpagina.
2. Op onze website kun je betalen met iDeal, Klarna, PayPal, Creditcard en voor Belgische klanten Bancontact en KBC.
3. Uitleg over de betaalmethodes vind je onder ‘Hoe gaat de betaling in zijn werk?’.