Bezorgen & Retourneren
Wat zijn de bezorgkosten en bezorgtijd?
Arturo werkt met verschillende pakketservice. De kosten variëren, het is afhankelijk van het land waarnaar de bestelling heen moet. Als de bestelling voor 16:00 is geplaatst zullen wij het door u bestelde artikel diezelfde dag nog verzenden zodat het binnen 3 werkdagen in huis kan zijn. LET OP: Bij "ONLINE ONLY" producten geldt een levertijd van 1-5 werkdagen.
Wat kost het retourneren van een product?
De kosten van het retourneren zijn afhankelijk van de door jou gekozen verzendpartner. Bij het retourneren van een product ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten. Als een pakket niet voldoende gefrankeerd teruggestuurd is naar ons, kunnen wij het pakket helaas niet aannemen. Breng je het product / de producten zelf terug naar de winkel, dan zijn hier vanzelfsprekend geen kosten aan verbonden.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
- Je dient jouw retour aan te melden via webshop@arturonijmegen.nl. Vermeld in je e-mail jouw ordernummer, reden en om de producten waar het om gaat.
- De garantie van onze artikelen zijn 14 dagen.
- Arturo hanteert een retourtermijn van 14 dagen en volgt hiermee het zogenaamde herroepingsrecht.
- Binnen dit termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals u ook bij ons in de winkel zou doen.
- Stuur uw product altijd terug in de originele verpakking, met originele labels en prijskaartjes er aangehecht. Het artikel dient vrij te zijn van luchtjes als parfum, rook of zweetgeuren.
- De retourkosten voor het terugsturen naar Arturo worden niet vergoed.
- Binnen 7 werkdagen nadat wij uw retourzending in goede orde ontvangen hebben, ontvangt u hiervan een bevestiging die wij naar u via de mail zullen verzenden. Vervolgens zullen wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terugstorten of die factuur te annuleren indien u voor achteraf betalen heeft gekozen. Houdt u rekening dat de terugbetaling afhankelijk is van uw eigen bank.