Häufig gestellte Fragen

Nachfolgend finden Sie häufig gestellte Fragen zu häufigen Bedenken unserer Kunden vor dem Kauf des Themes.
Wenn Sie weitere Fragen haben, senden Sie diese bitte einfach an example@domain.com .

Nach Thema filtern
Alle
  • Alle
  • Fragen vor dem Verkauf
  • Technische und thematische Fragen
  • Verzending
  • Bezorging
  • Retourneren
  • Garantie & Klachten
  • Contact

Brauchen Sie Hilfe?

Wenn Sie ein Problem oder eine Frage haben, die sofortige Hilfe erfordert, können Sie auf die Schaltfläche unten klicken, um live mit einem Kundendienstmitarbeiter zu chatten.

Wenn wir nicht verfügbar sind, schreiben Sie uns eine E-Mail und wir werden uns innerhalb von 20 bis 36 Stunden bei Ihnen melden!

Fragen vor dem Verkauf

Ja, das wird es sein

Technische und thematische Fragen

Arturo biedt verschillende betaalmethodes aan. Voor deze betaalmethodes brengen wij geen extra kosten in rekening. Als je gebruik maakt van internetbankieren dan is iDeal de veiligste en gemakkelijkste manier. Daarnaast kun je bij Arturo afrekenen met Klarna, PayPal, Creditcard en kunnen Belgische klanten kiezen voor de optie Bancontact en KBC.

Je betaling gaat via een beveiligde SSL-server. Je herkent de beveiligde SSL-server aan de gesloten sleutel bovenaan je scherm. De betaling loopt via onze Payment Service Provider 'Mollie'.

Verzending

Wij streven er naar de door jou bestelde producten zo snel mogelijk op te sturen. Alle bestellingen voor 17:00 worden dezelfde dag nog verstuurd! Je pakket is dan de volgende werkdag in huis.

Binnen Nederland hanteren wij een vast bedrag van €4,95 aan verzendkosten. Bestel je voor meer dan €100,00, dan betaal je géén verzendkosten. Arturo verzendt de producten wereldwijd! We leveren naar alle adressen in de landen uit de verzendkosten tabel. Ook de verzendkosten voor verzenden buiten Nederland vind je in deze tabel. 

Verzendkosten per land
(binnen Europa)

- Nederland: €4,95
- België: €6,95
- Frankrijk: €6,95
- Duitsland: €6,95
- Rest van de EU: €12,95

 

 

Bezorging

Arturo werkt voor verzendingen samen met PostNL en voor het buitenland met DHL.

PostNL levering
PostNL levert op maandag t/m vrijdag tussen 17:00 uue en 22:00 uur.

DHL levering
DHL bezorgt op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur en 17:00 uur.

Er wordt automatisch een bevestiging gestuurd per e-mail zodra jouw bestelling gereed is gemaakt en is afgerond.

Nadat het pakketje in ontvangst is genomen door de courier, ontvang jij via je mail een track & trace met daarin de verwachte datum en levertijd van jouw order.

Wanneer je op de dag van bezorging niet aanwezig bent op het door jou opgegeven bezorgadres, zal de bezorger de volgende werkdag nog een poging wagen of zal het pakket bij de buren proberen af te leveren. Mits de klant zelf heeft gekozen voor een ander aflever punt.

Retourneren

Ben je niet tevreden over een geleverd product, of is de maat of kleur toch niet goed? Vrijwel alle producten kunnen geretourneerd worden. Je kunt de producten binnen 14 dagen na levering, met de originele labels aangehecht en in de originele verpakking retourneren. Je hebt de mogelijkheid het product thuis te passen. Retourneren geldt echter niet voor afgeprijsde producten.

Wat kan niet geretourneerd worden?

- Gedragen, gebruikte, beschadigde en/of gewassen producten
- Producten die niet in de originele staat verkeren zoals wij het artikel geleverd hebben
- Producten zonder labels en/of originele verpakking
- Ondergoed
- Sieraden

Ja, je dient vooraf via info@arturonijmegen.nl je retour aan te melden. In jouw e-mail vragen wij de volgende gegevens:

- Ordernummer
- Reden van retour
- Te retourneren artikelen

Bij het retourneren van je product(en) dien je de orderbon toe te voegen in de doos.

Zodra het product is afgeleverd en de retour is geaccepteerd, ontvang je een hiervan een e-mail met de bevestiging. Het totaalbedrag van het product / de producten exclusief verzendkosten wordt dan binnen 14 werkdagen na ontvangst van het retour item teruggestort op je rekening. Het bedrag wordt terug gestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Het bedrag kan dus teruggestort zijn op je bankrekening of op je creditcard rekening. Na onze retourbetaling verschijnt het bedrag niet altijd meteen op je rekening. De termijn waarop het bedrag bij ons afgeschreven, en bij jou bijgeschreven wordt, is afhankelijk van je bank. Omdat al onze betalingen via een digitaal systeem verlopen, is het helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen. 

Heb je liever een andere maat of kleur? Je kunt de nieuwe collectie artikelen bij ons altijd omruilen. Echter zitten er in sommige artikelen een prijsverschil. Dat dien je bij te betalen. Wil je voor een artikel wat minder kost, dan krijg je het overige bedrag terug. Voor de sale artikelen geldt dat helaas niet en kan er niet geruild worden.

Garantie & Klachten

Heb je een ondeugdelijk product ontvangen? Wij zijn maandag tot zaterdag bereikbaar van 12:00 tot 18:00 op ons telefoonnummer: 024-7676076

Of stuur ons gerust een email op info@arturofashion.nl. Wij reageren binnen 2 werkdagen.

Contact

Arturo is via de e-mail, webshop en telefoon dagelijks bereikbaar.

Winkeladres
Molenstraat 110
6511 HK te Nijmegen

Contact
E. Info@arturofashion.nl
T. 024 767 6067

Openingstijden: 
Maandag t/m Zaterdag: 12:00-18:00
Zondag: Gesloten

Je kunt contact met ons opnemen via onze contactpagina! Wij helpen je graag verder.

Finden Sie keine zufriedenstellenden Antworten? Kontaktieren Sie Support